Pirmie iespaidi – Lexus RC F

Sekojot vācu premium zīmolu tendencei nenogurstoši aizņemt vairadīt jaunas nišas un laist klajā arvien jaunus modeļus, kuru dēļ nākas būvēt jaunas autosalona piebūves, arī japāņu Lexus ir uzņēmis tempu – arlieliem panākumiem laists klajā NX krosovers, kam tagad seko arī klasiskas piedziņassporta kupeja RC F.

Tas ir līdz šim jaudīgākais un sportiskākais sērijveida Lexus(ja neskaita LFA superkāru) ar vienu no drosmīgākajiem un agresīvākajiemjapāņu auto dizainiem, uz ielas patīkami atšķiroties no tik ļoti līdzīgajiemdažādu modeļu  BMW, Audi un Mercedes.

Tieši iespaidīgā dizaina interpretācija atšķirRC F no citos tirgos pieejamās standarta RC kupejas, uz kuras bāzes šis modelisir veidots. 

Motors, dinamika, vadāmība 

Pirmais, kas uzreiz jāizceļšajā auto, nešaubīgi ir draudīgā, amerikāņu muskuļauto līdzīgā V8 motora skaņa(rekomendējam tuneļos), kas noteikti iepriecinās jebkuru sporta auto fanu. Laicik daudz mūsdienu automašīnās būtu turbīnu, V8 motors paliek V8.

Pieclitrudzinējs, kas sajūgts ar astoņpakāpju automātisko transmisiju, nodrošinaiespaidīgu 477 zirgspēku jaudu un paātrinājumu līdz 100 km/h tikai 4,5sekundēs. Līdz 200 km/h RC F ieskrienastikpat ātri kā ierindas auto līdz 100 km/h, bet maksimālais ātrums ierobežotsar 270 km/h.  Mūsu testa brauciena laikā lielākaisātrums bija 265 km/h, tātad tehniskie dati nemelo.

Uz autobāņa parpaātrinājumu, gaitas komfortu vai jaudas trūkumu nevar sūdzēties, savukārt asieMalagas kalnu serpentīnu līkumi sportiskā režīmā tomēr 1840 kg smagajam RC F navīsti piemēroti – pagriezienos ar diviem cilvēkiem divtonnīgs auto tomēr irpārāk smagnējs.  

RC F izmēģinājām arīsacīkšu režīmā slavenajā Askari trasē, kas atrodas netālu no Malagas. Lexuskupejai pavisam ir četri dažādi režīmi, kas maina transmisijas un balstiekārtasregulējumus sākot no Eco un beidzot ar Sport S+ režīmu, kas piemērots braukšanaitrasē tiem, kas līdz galam nav pārliecināti par savu meistarību. Pārējiem domātaExpert opcija, kas atslēdz visu elektroniku un ļauj brīvi driftēt jebkurāpagriezienā.  

Jāsecina, kavispiemērotākā RC F vide ir un paliek šoseja (trasē tomēr labāk braukt ar RC Fsacīkšu versiju vai Porsche 911 GT 3), kur Eco režīmā ar to var brauktgan kā izsmalcinātu Grand Turismo vai pārslēdzot Sport + baudīt 477 zirgspēkujaudu un V8 motora skaņu.

RC F salonā nav nekādupārsteigumu, tas veidots pēc līdzīgas koncepcijas kā IS sedanā, tikai ar sportiskiem apdares materiāliem. Lieliska ergonomika,īpaši konstruēti sporta sēdekļi, augstaskvalitātes materiāli  un viss iespējamaiskomforta aprīkojums, kāds ir Lexus arsenālā.  

Vai tas būtu jāpērk?

Ja jūsu garažā ir vismazviena vai divas automašīnas, lieki aptuveni 84 tūkstoši eiro un vēlmeiegādāties sportisku kupeju, tad RC F var būt lielisks pirkums. Tas derēs netikai sportiskai braukšanai ielās, bet arī trasē. 

Pēc Lexus pārstāvjuteiktā,  RC F galvenie pircēji būs jauesošie iepriekšējās paaudzes IS F sedana un citus Lexus modeļu īpašnieki, tātad- šim zīmolam lojāli pircēji. 

RC F cena Latvijā sākasno 84 060 eiro, mēs rekomendējam RC F Luxury, kas maksā 87 250 eiroun ietver praktiski visu nepieciešamo aprīkojumu, papildus var izvēlēties vienjumta lūku. Par šo cenu RC F ir labs pirkums, īpaši ņemot vērā V8 motoru un tāradīto skaņu, kas mūsdienās vien ir ko vērts.  Līdzīgas alternatīvas – BMW M3/M4 vai AudiRS5.


https://www.whatcar.lv/testa-brauciens/5864/pirmie-iespaidi--lexus-rc-f
LV / Lexus
Pievienot komentāru

Atstājiet savu komentāru

Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив